Laila Eide

Laila Eide ble født i 1988. Hun kommer fra Byåsen i Trondheim og utdannet seg først til kokk ved Byåsen videregående skole. Etter et år i forsvaret som kokkelærling, tok hun studiespesialisering ved Gerhard Schøning. Hun arbeidet så i fem år som kokk på et av byens bedre hoteller. Hun ble forfremmet til 1. kokk 5. mars 2012. Så fulgte en periode med arbeid som personlig assistent og vikariater i barnehage og skole før hun tok sin grunnskolelærerutdanning (5-10) ved NTNU. Nå er hun lektor med fagene matematikk, naturfag, kroppsøving og sal / scene. Laila er ambisiøs og brenner for fagene sine, hun er opptatt av at elevene skal kunne benytte fagene til å forstå den verden de lever i og at de kan utvikle seg til å bli deltagende og selvstendige individer.

Laila begynte hos oss høsten 2020 og er dette skoleåret avdelingsleder på Skansen samtidig som hun har ansvar for vg3.