Maren Vesterfjell

Maren Vesterfjell ble født i 1979. Hun vokste opp på Byåsen i Trondheim. Maren tok videregående på KVT, arbeidet en tid som vikar i barnehage og skole før hun startet på barnehagelærerutdanning på DMMH. Etter endt barnehagelærerutdanning (hvor hun for øvrig fikk pris som beste student i sitt kull), startet hun på Steinerskolen i Trondheim høsten 2003.

Maren har fortsatt med studier etter sin grunnutdanning: hun har tatt videreutdanning i språk, matematikk og samfunnsfag ved Steinerhøyskolen. Hun har også tatt Ex phil, psykologi og norsk ved NTNU. Maren har høy kompetanse når det gjelder førstehjelp med en rekke kurs og mange års erfaring bak seg i røde kors hjelpekorps. Hun er glad i å dra på tur, sommer som vinter, og er en av de lærerne som oftest er med når en klasse skal på en av skolens faste turer. Nå har hun ansvar for vår 3. klasse sammen med Elin Dahn.