Ina Bjørke Dypvik

Ina Bjørke Dypvik ble født i 1988. Hun kommer fra Volda på Sunnmøre. Etter videregående skole med medier og kommunikasjon, tok hun et år på Skiringssal folkehøgskule der hun fordypet seg i teaterfaget. Så gikk ferden videre til Dronning Mauds Minne i Trondheim der hun startet på en treårig utdanning i drama- og teaterkommunikasjon (Bachelorgrad). Denne utdanningen ble fullført ved Høyskolen i Oslo. De neste tre årene tok hun en ny bachelorgrad i kunst og design, også ved Høyskolen i Oslo.

Ina reiste så til Trondheim, tok PPU, og begynte så smått og arbeide ved skolen vår, først som meget allsidig vikar, og så som klasselærer i 1. klasse. Ina har tidligere fullført en omfattende steinerpedagogisk utdannelse (60 stp) og er nå halvferdig med en mastergrad kunsfagdidaktikk ved NTNU. Skoleåret 23/24 vil hun være fulltidsstudent og samtidig arbeide 25 % ved skolen vår.